sobota, října 21, 2006

Zpět v červeném městě


Po třech letech od úspěšného dokončení studia jsem se konečně mohl vydat pro diplom. Díky akci GTS, která díkybohu slaví 15 let působení na českém trhu, nás s Aničkou vyšla každého cesta tam i zpět na solidních 200 Kč. Jen upozorňuji, že normálně chtějí za tutéž službu 18x tolik... Možná i díky této láci chtěli mít řidiči co nejdříve po šichtě, takže jsme do Bologne dojeli v 5 ráno namísto 7.20. Zrakem jsem jen nenávistně a pohrdlivě přejel McDonalds, kde nás skoro před třemi lety okradli, a šli jsme se obligátně dospat na vlakové nádraží.
Kolem osmé již jen huráá do města, nasnídat se domácích zásob a oprášit značně rezivou a nedokonalou italštinu v hádce o diplom. Nakonec jsem ani nemusel příliš využít uvolněného zápěstí a celkem bez dlouhých okolků mi byl diplom vydán! Za drobný poplatek jej rád předvedu! :-) Následovalo dlouhé hledání hotelu a samozřejmě nádherná prohlídka mého veleoblíbeného města.
Ad hotely - jsou tu celkem drahé, ale přesto se nám povedlo najít na netu nějaký slabší za 25 euro na noc, jenže... Právě tu probíhal veletrh, kapacity se rychle zaplňovaly a v daném hotelu si řekli o 130 euro na noc!!! Nakonec jsem v jiném, v samotném centru města, dokázal srazit (v italštině!) cenu na půlku a šlo se spát. Předtím samozřejmě ale večeře s ochutnávkou zdejší nejlepší italské kuchyně, konverzace s Hajne a zapíjení diplomu.
Na obrázku se můžete přesvědčit o správnosti pojmenování "červená Bologna". Druhým důvodem je samozřejmě zdejší dominantní politické přesvědčení, které se nám na fotku dostat nepodařilo...

0 Comments:

Okomentovat

<< Home